2012-09-25 -törskriver på bussen hem..

Godmorgon, eller nja kanske inte riktigt.. Sitter på bussen hem nu efter att ha varit hos Sebastian sen i söndags, gick även och fikade med min bästa Frida igår, mysigt att få träffa bumsan! När jag kommer hem till vindeln igen så ska jag typ halsa en massa hostmedicin har hostat som ett tok dom här senaste dagarna och inte haft någon hostmedicin, tycker synd om sebastian som har sovit med mig så mkt som jag har hostat.. Menmen, nästa gång ska jag inte hosta, de lovar jag! Men nu har jag skrivit en hel roman känns de som så ska få vila tummarna lite.. Puss på er!



Kommentarer
fraiijdiie

bäbis!

2012-10-03 @ 14:27:16
URL: http://fraiijdiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0