2012-09-19

Ojojoj, 2 månader sedan.. Jag vet inte riktigt varför det blev som det blev, men nu känner jag verkligen att jag saknar att blogga, så ska försöka börja uppdatera mer än vad de har blivit. Ska även prata med min kära vän Sanna om att hon kanske kan hjälpa mig med designen. Men vad har hänt sen jag skrev sist då? jo jag har gått från "dejtar" till "förhållande" och är lyckligare än någonsin. Sen har jag bara jobbat, umgåts med Sebastian, Frida, träffat Sanna och Ewe, och shoppt upp alla mina pengar, okej kanske inte, men nästan.. Men nu ska jag fixa till mig och äta nå middag innan jag ska iväg till jobbet. PUSS


Kommentarer
William

ja det var ett tag sen;D Roligt att du har trffat någon:D och är lycklig.D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-09-20 @ 11:41:31
URL: http://funnyones.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0